Главная › Форумы › От администрации › Заробітна плата асистента вчителя в інклюзивному класі 2023
В этой теме 0 ответов, 1 участник, последнее обновление ebenuro 2 года, 1 месяц назад.
-
АвторСообщения
-
06.11.2022 в 21:42 #173910
<br> Зарплату освітян підвищують на 8,4%, але чи справді вона зросте? На що планують витратити освітню субвенцію у 2022 році? Чому саме ефективність видатків — запорука їхнього подальшого збільшення? Відповіді «Освіторія» отримала від Єгора Стадного, ексзаступника міністра освіти і науки, віцепрезидента з бакалаврських програм Kyiv School of Economics. Зарплата асистента вчителя 2023 https://ukrainatoday.com.ua/ostanni-novyny-pro-pidvyshchennia-zarplaty-asystenta-vchytelia-v-ukraini-v-2023-rotsi/ Тим не менш, у соціальних мережах пишуть , що насправді вчителі заробляють від 12 до 14, максимум – 15 тисяч – є ще доплати, премії тощо. Заробляти ж 20 тисяч гривень і більше за нинішньої ситуації можна за рахунок додаткових занять, зокрема репетиторства.<br><br><p> Отримані приватним закладом освіти публічні кошти розподіляються у порядку, визначеному законодавством для державних і комунальних закладів освіти. Схеми посадових окладів (ставок заробітної плати) педагогічних і науково-педагогічних працівників державних і комунальних закладів освіти затверджуються Кабінетом Міністрів України з урахуванням норм цього Закону. Водночас, з метою унормування процедури погодження реорганізації/ліквідації спеціальних закладів освіти, передбаченої статтею 32 Закону України «Про повну загальну середню освіту», наказом Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2022 року № 216, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30 березня 2022 р. Робочою групою вивчено стан освітньої діяльності навчального закладу щодо виконання законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту». Наголошуємо, що в умовах воєнного стану норми статті 32 Закону України «Про повну загальну середню освіту» не скасовувалися та процедура погодження повинна здійснюватись відповідно до чинних нормативних актів. XV “Прикінцеві та перехідні положення” Закону № 1556) та з’ясувати, чи є наукова складова. 4. Органи громадського самоврядування мають права (повноваження), визначені спеціальними законами та/або установчими документами закладів освіти, та можуть здійснювати інші права, не заборонені законом. 7. Органи державно-громадського управління у сфері освіти утворюються за рішенням центрального органу виконавчої влади у сфері освіти і науки, інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування у формі робочих груп, дорадчих, громадських, експертних та інших органів.</p><br><p> 1. Організація медичного обслуговування в системі освіти забезпечується відповідно до джерел фінансування закладів освіти кожного рівня освіти, визначених законодавством, здійснюється закладами центрального органу виконавчої влади, що здійснює формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я, та іншими закладами охорони здоров’я відповідно до законодавства. 5. Державно-громадське управління у сфері освіти — це взаємодія органів державної влади, органів місцевого самоврядування з громадськими об’єднаннями, іншими інститутами громадянського суспільства з метою прийняття ефективних управлінських рішень та задоволення суспільних інтересів у сфері освіти. 1. Органи управління у сфері освіти зобов’язані оприлюднювати всю публічну інформацію відповідно до вимог законів України «Про доступ до публічної інформації»та «Про відкритість використання публічних коштів». 2. Органи управління у сфері освіти забезпечують обов’язкове громадське обговорення проектів нормативно-правових актів, що стосуються системи освіти, та участь представників громадськості у підготовці та прийнятті цих документів. 7. Керівник закладу освіти відповідно до законодавства, установчих документів та колективного договору має право встановлювати педагогічним і науково-педагогічним працівникам доплати, надбавки, премії за використання в освітньому процесі іноземних мов, сучасних технологій, реалізацію інноваційних проектів тощо. 2. Обов’язковими складовими Єдиної державної електронної бази з питань освіти є Реєстр суб’єктів освітньої діяльності, Реєстр документів про освіту, Реєстр сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та Реєстр студентських (учнівських) квитків. Особа має повний доступ до всіх відомостей про себе, внесених до Єдиної державної електронної бази з питань освіти.</p><br><p> 5. Розпорядником Єдиної державної електронної бази з питань освіти є центральний орган виконавчої влади у сфері освіти і науки. Всеукраїнський з’їзд учасників освітнього процесу та їх об’єднань, що скликається у порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки. На Всеукраїнському з’їзді учасників освітнього процесу та їх об’єднань схвалюється стратегія розвитку освіти України на відповідний період та вирішуються інші питання, передбачені спеціальними законами. 3. Особливості розроблення та затвердження наукового і методичного забезпечення освіти для окремих рівнів освіти можуть визначатися спеціальними законами. 4. Норми педагогічного (навчального) навантаження педагогічних (науково-педагогічних) працівників на одну ставку встановлюються спеціальними законами. 3. Конкретний перелік та обсяг видів робіт педагогічного і науково-педагогічного працівника встановлюються трудовим договором відповідно до законодавства. Підвищення кваліфікації педагогічного (науково-педагогічного) працівника може фінансуватися засновником закладу освіти, закладом освіти, в якому він працює, педагогічним (науково-педагогічним) працівником, а також іншими фізичними та юридичними особами. 2. Посадовий оклад педагогічного працівника найнижчої кваліфікаційної категорії встановлюється в розмірі трьох мінімальних заробітних плат. 5. Педагогічний працівник, який пройшов сертифікацію, отримує щомісячну доплату в розмірі 20 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати) пропорційно до обсягу педагогічного навантаження протягом строку дії сертифіката.</p><br><p> 1. Держава забезпечує асигнування на освіту в розмірі не менше ніж 7 відсотків валового внутрішнього продукту за рахунок коштів державного, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування, не заборонених законодавством. 9) здійснює іншу діяльність, пов’язану з науковим та методичним забезпеченням освіти, визначену законодавством та установчими документами Національної академії педагогічних наук України. 2. Центральний орган виконавчої влади у сфері статистики здійснює збір первинної статистичної інформації у сфері освіти та її оброблення. 5. Забезпечення діяльності освітнього омбудсмена здійснює служба освітнього омбудсмена, порядок діяльності якої визначається положенням про освітнього омбудсмена. 4. Про розробку структури діяльності педагогічного колективу щодо вивчення науково — методичної проблеми закладу. Освітній омбудсмен у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, а також положенням про освітнього омбудсмена, що затверджується Кабінетом Міністрів України. 3. Освітній омбудсмен призначається на посаду Кабінетом Міністрів України строком на п’ять років без права повторного призначення. 2. Освітній омбудсмен є посадовою особою, на яку Кабінетом Міністрів України покладається виконання завдань щодо захисту прав у сфері освіти. 3. Повноваження постійно діючого колегіального органу у сфері забезпечення якості вищої освіти визначаються спеціальним законом. 2. Акти центрального органу виконавчої влади у сфері освіти і науки, прийняті в межах його повноважень, є обов’язковими до виконання державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, до сфери управління яких належать заклади освіти, а також закладами освіти незалежно від форми власності.</p><br><br><br><br>
-
АвторСообщения
Вы должны авторизироваться для ответа в этой теме.